marți, 21 iunie 2016

Scoate meseriasul din tine cu scule electrice de la depozit-online

               M-am mutat la casa noua si am inceput sa fac totul din temelii si ma gandeam cum sa fac sa dau cat mai putini bani pe mana de lucru. Nu stiam sa fac mai nimic dar nevoia te invata, cum spune vorba si am inceput sa intreb in stanga si-n dreapta cam cu ce ar trebui sa incep si asa am ajuns la concluzia ca  ar trebui sa fac santurile pentru instalatia electrica ca dupa aceea electricianul sa-si faca treaba. am avut multe de facut, am ras pereti, am schimbat instalatia sanitara , am montat si demontat, am asamblat diferite lucruri. Nu m-as fi descurcat fara masina de gaurit, fierastrau, masina de taiat faianta. Imi trebuiau scule electrice.





              M-am apucat de treaba cu teama dar iata ca dupa aproape 8 luni am zis cu satisfactie: am reusit, cu putin ajutor dar in mare parte e munca mea si sunt fericit. Am facut totul pe placul meu si pot spune ca da, sunt multumit de ceea ce a iesit. Nu va fie teama sa invatati pentru ca nu se stie niciodata ce poate iesi de pe mainile voastre. Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu